Marktleider kunstuitleen gaat verder met twee vernieuwende concepten

De afgelopen maanden is Kunst.nl, de van oorsprong marktleider in het verhuren en verkopen van kunst aan bedrijven, omgevormd om het effect van kunst nog scherper in de markt te zetten. Het bedrijf gaat nu verder onder twee merknamen; Kunst.nl en Business Art Service. Het vernieuwde Kunst.nl richt zich vanaf vandaag op particulieren, terwijl Business Art Service zich optimaal inzet voor bedrijven.

Kunst.nl wordt Business Art Service.jpg

“Kunst.nl richtte zich op een markt van bedrijven en particulieren, maar omdat werkomgevingen veranderen, verandert ook de behoefte voor kunst op kantoor. Zo is kunst(uitleen) voor bedrijven een maatwerkoplossing geworden en vraagt dit om een andere, meer geïntegreerde, aanpak dan kunst voor particulieren. Het leek ons daarom ook gepast om hierin een duidelijker onderscheid aan te brengen”, aldus Eugenie van Zeelst, zakelijk directeur Business Art Service en Kunst.nl. “Met deze nieuwe koers kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn.”

Kunst.nl

Het vernieuwde Kunst.nl is de bloomon en de swapfiets van de kunst. Met een unieke abonneeformule kan er gekozen worden uit de 25.000 kunstwerken voor een vast laag bedrag per maand.

Voor meer informatie over Kunst.nl en de collectie, ga naar www.kunst.nl.

Business Art Service

Business Art Service brengt mensen in beweging met kunst. Van een positieve gemoedstoestand tot meer creativiteit en werkplezier: samen met opdrachtgevers gebruiken we het effect van kunst om zakelijke doelen te bereiken.

Onze complete oplossing zorgt voor een positieve impact op de werkvloer. Door te inspireren vergroten we namelijk de motivatie. Bij medewerkers, klanten en relaties. Het gevolg? Een sterkere organisatie, dankzij een positiever imago, minder ziekteverzuim en verloop. Dit is de kracht van kunst. Dit is wat ons beweegt en wat we voor jou kunnen betekenen.

Voor meer informatie over Business Art Service, ga naar businessartservice.nl of maak een afspraak met een van onze Art Consultants.

Annemieke Hoogendoorn